מרכז הזמנות:

חנות 04-689-7415 (רב קווי)

מרדכי 052-458-9603

תקנון

:תקנון הקנייה באתר
אתר פאניקה רהיטים עושה את המירב  על מנת לספק את השירות והמוצר הטוב ביותר בתמורה לכספך.
אנו מעוניינים בלקוחות חוזרים ולכן אנו עושים את כל שביכולתנו לעשות כדי לספק את צרכיו ורצונותיו של הלקוח.
על מנת להבין היטב את האמור לעיל ואת המציאות בה אנו פועלים עלינו להבהיר כי אתר פאניקה רהיטים הוא החוליה המקשרת בין הלקוח לבין הספקים השונים. אנו ממליצים לקרוא את כל התקנון על מנת למנוע כל עגמת נפש בעתיד. ככלל, כל התמונות באתר הן התמונות של המוצר אותו אנו מספקים, אולם ישנם מוצרים אשר בהם התמונה להמחשה בלבד, כמו לדוגמא ספק המייצר חדר שינה ומציג גם ארון בתוך התמונה אולם הארון איננו כלול במחיר המוצג באתר. כמו כן, יש וצבע המוצג במחשב זה או אחר לא יהיה תואם לחלוטין לצבע שיתקבל במוצר הסופי בשל איכות הצג והגדרות הצבע במחשבים השונים.
טעות באתר
במידה ותחול טעות כזו או אחרת במחיר המוצר, תיאורו או בכל מרכיב אחר. במקרה כזה אנו ניידע את הלקוח בהקדם האפשרי בדבר הטעות וניתן לו את האפשרות לבטל את העסקה  ללא תשלום או לקיימה- הכל לפי רצון הלקוח במקרה כזה.
המוצר אזל
אם ובמידה יאזל המוצר בשל סיבה כלשהי האתר יעשה כל שביכולתו על מנת לספק מוצר הקרוב ככל הניתן למוצר אשר הוזמן, על פי מידת האפשר באותה רמת המחיר, לפי רצון הלקוח.אנו נעדכן את הלקוח הן במייל והן בדואר רגיל או טלפונית. באם הלקוח מבכר לבטל את העסקה אנו נבטל אותה ללא דמי ביטול עסקה שהינם עשר אחוז מן העסקה הכוללת או מאה חמישים ש"ח, הנמוך מבין השניים.במידה ולא יימצא מוצר דומה ו\או הלקוח מסרב לקבל מוצר דומה, האתר רשאי לבטל את העסקה ללא תנאים .
ביטול עיסקה
ככלל, לא ניתן לבטל ריהוט שהורכב בבית לקוח או הוזמן לפי מידה צבע או שינוי אחר במוצר, וזאת ע"פ חוק. בייצור רהיטים תיתכן סטייה של עד 5% במידות.
ניתן לבטל רכישת המוצר בכל עת ממועד ביצוע ההזמנה ועד לתום 14 יום ממועד האספקה או ממועד קבלת אישור העסקה, לפי המאוחר, על-ידי משלוח הודעת  ביטול בכתב למחלקת שירות לקוחות בפקס או בדואר רשום. לאחר ארבע עשרה ימים אלו לא ניתן יהיה לבטל את הרכישה. הוצאות ההובלה של המוצר חזרה באחריות ובמימון הלקוח בלבד.
לא יתקבלו מוצרים פגומים . המוצר חייב להיות באריזתו המקורית בלבד וללא שום נזק או פגם מכל מין וסוג.
באם נעשה המשלוח יחוייב הלקוח בדמי המשלוח זאת גם אם ביטל את הזמנתו ובתנאי שהמשלוח יצא לדרכו .
לא ניתן להחזיר מוצרים אשר פורקו והורכבו , אלא לאחר שהספק נתן את הסכמתו מראש. הזמנות במידות מיוחדות לא ניתן לבטל.
מובהר, כי לא יהא בכל האמור לעיל בכדי לגרוע מזכותה של פאניקה ריהיטים לתבוע כל נזק שיגרם לה בגין ביטול כאמור בשל כך שערך המוצר פחת כתוצאה מהרעה משמעותית במצבו.
פאניקה רהיטים רשאית לבטל עסקאות על דעתה בלבד במקרים הבאים:
נפלה טעות קולמוס , בין אם במחיר המוצר ובין אם בתיאור המוצר.
אם יתגלה כי ארעה תקלה בתקשורת ו/או בעיה טכנית אשר מנעה מהגולשים באתר להשתמש באתר באופן תקין .
במקרה של כוח עליון , פעולת מלחמה , איבה ,טרור ו/או כל דבר אחר אשר ימנע המשך ביצוע מכירה תקין .
במידה ולא תתקבלנה הצעות לרכישת המוצרים המוצעים באתר.
רישומי המחשב של החנות בדבר הפעולות המתבצעות יהווה ראייה לכאורה לנכונות הפעולות.
הודעה על ביטול המכירה תימסר לקונים בטלפון ו/או בדואר אלקטרוני לכתובת אשר צויינה בדף ההרשמה.
אזל המוצר מהמלאי לאחר שהתבצעה מכירה , רשאים החנות ו/או הספק לבטל את המכירה ו/או להציע מוצר חלופי שווה ערך .
הודעה על ביטול כאמור תיעשה בכתב או בטלפון .
החנות ו/או הספק לא יהיו אחראים ולא ישאו בכל נזק ישיר , עקיף , תוצאתי או מיוחד שנגרם ללקוח ו/או לצד שלישי , לרבות נזק כספי בגין רכישת המוצר במחיר גבוה יותר אצל צד שלישי .
מחירים ודרכי תשלום
מחירי כל המוצרים באתר בשקלים חדשים וכוללים מע"מ. 
המוצר יסופק רק לאחר אישור חברת האשראי.
מובהר בזאת כי ימי המניין לצורך זמן אספקה יחושבו מיום אישור העסקה בחברת האשראי.
האתר מאובטח בטכנולוגית SSL . ראה אבטחה
לרשותכם מס` אפשרויות לתשלום:
אשראי - תשלום בכרטיס אשראי בכפוף לתנאי חברת האשראי. 
ניתן למסור את פרטי כרטיס האשראי בטופס הזמנה מאובטח באתר או בפקס או בטלפון לנציג האתר.
לידיעתכם, פרטי כרטיס האשראי אינם נשמרים זאת על מנת למנוע פירצה כל שהיא .ניתן לשלם בכרטיס האשראי בתשלום אחד או עד 10 תשלומים, בתשלומים שווים ללא ריבית והצמדה. לחילופין ניתן לבצע עסקאות קרדיט באישור חברת האשראי ובכפוף לתנאיה.
מזומן: אם צורת התשלום הינה מזומן אנו ניקח פרטי כרטיס אשראי לשם ביטחון עד אשר יתקבל אישור ההפקדה מהבנק.
צ'קים: ניתן לשלם בצ'קים דרך חברת E/R/N ובכפוף לתקנון. חברה זו גובה עמלה על התשלום דרכה ופרטים נוספים ניתן לקבל במייל או בטלפון.
אחריות ושירות
כל המוצרים המוצעים לרכישה במסגרת האתר הינם חדשים לחלוטין, 
האחריות למוצרים המפורסמים לרכישה באתר חלה על היבואנים ו/או המשווקים המורשים של המוצרים - עפ"י החוקים והתקנות להגנת הצרכן ובהתאם לתנאי האחריות והשירות של כל מוצר. 
האחריות לא תחול במקרה של נזק פיזי, פגיעת ברק, השחתות שונות, שריפה, רטיבות או שימוש בלתי סביר במוצר.
 
אספקת מוצרים
צוות אתר פאניקה או הספקים השונים הכל על פי העניין ידאגו לאספקת המוצר או השירות הנרכש באתר ,לכתובת כפי שהוקלדה בדף ההרשמה , תוך המועד הנקוב בדף המכירה של המוצר , אלא אם צויין מפורשות אחרת.
שיטת המשלוח הינה באמצעות חברת הובלות ישירות לבית הלקוח. 
במקרה של הזמנות מיוחדות כגון מידות מיוחדות, גוונים מיוחדים ותוספות למיניהן או שינויים מהמוצג באתר תיתכן אספקה מאוחרת יותר מכפי המצויין על פי המוצרים השונים, היות ומדובר בייצור מיוחד ושונה.
החנות ו/או הספקים אינם אחראיים לאיחור בביצוע אספקת המוצר במקרים הבאים:  כוח עליון ומבלי לפגוע בכלליות האמור לעיל, מלחמה, פעולות איבה, מצבי חרום ונזקי טבע.
שביתה אצל ספקים של שרותים או סחורות הדרושים לייצור ו/או הובלת המוצרים או כל סיבה שאינן בשליטת צוות האתר.
באזורים המוגבלים לגישה מבחינה בטחונית החנות ו/או הספק יהיו רשאים לספק את המוצרים ללקוחות במקום סמוך ומקובל וזאת בתיאום מראש עם הלקוח .
זמני האספקה המצוינים באתר הינם ימי עסקים בלבד ואינם כוללים את ימי שישי שבת ערבי חגים וחגים.
איסוף עצמי ניתן מהחנות בצפון הארץ בלבד.
ההובלה היא הובלה רגילה עד לקומה שלישית. באם נדרש מנוף או הובלה חריגה כמו לפרק את המוצר וכדו' לדעת המזמין- הוצאות ההובלה החריגה תחולנה על  המזמין בלבד.
אין הובלות מבאר שבע דרומה, או בקעת הירדן וים המלח ללא תיאום מראש עם צוות האתר ובלבד שההזמנה תהא מעל 15 אל"שח. 
מקום השיפוט
בכל מקרה של מחלוקת סמכות השיפוט תהא נתונה אך ורק לבית המשפט המוסמך בטבריה.

הצהרת פרטיות


מאחר ואתר פניקה רהיטים (להלן: "החברה") מכבדת את פרטיות המשתמשים באתרי האינטרנט שהיא מנהלת ומפעילה.(להלן-"האתרים"), החליטה החברה לפרסם את מדיניותה ביחס להגנת הפרטיות באתרים, והיא מתחייבת כלפי המשתמש לקיים מדיניות זו.



מטרת המדיניות להסביר מהם נוהגי החברה ביחס לפרטיות המשתמשים באתרים, וכיצד משתמשת החברה במידע, הנמסר לה על-ידי המשתמשים באתרים או הנאסף על-ידה בעת השימוש באתרים.



כללי

בעת שימוש בשירותי האתרים נאסף מידע עליך. חלק מהמידע מזהה אותך באופן אישי, כלומר בשמו ובכתובתך, מוצרים ושירותים שרכשת או ביקשת למכור, אמצעי התשלום ששימשו אותך, וכיו"ב. זהו המידע שאתה מוסר ביודעין, לדוגמה בעת שתירשם לשירותים באתרים.

חלק מהמידע אינו מזהה אותך אישית ואינו נשמר ביחד עם פרטיך. זהו מידע סטטיסטי ומצטבר. לדוגמה, פרסומות שקראת באתר, העמודים שבהם צפית, ההצעות והשירותים שעניינו אותך, כתובת האינטרנט (IP ) שממנה פנית ועוד.



רישום לשירותים

ככל שנדרשים פרטים אישיים בעת רישום לשירותים באתרים או בעת רכישת מוצרים בהם, החברה תבקש ממך רק את המידע הנחוץ במישרין לאספקת השירותים או לרכישת המוצרים.


מאגר המידע

הנתונים שנאספו יישמרו במאגר המידע של החברה ובאחריותה.


השימוש במידע

• השימוש במידע שנאסף, , ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין,
על מנת – לאפשר להשתמש בשירותים שונים באתרים .
• לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתרים.
• לשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים.
• לצורך רכישת מוצרים ושירותים באתרים - לרבות פרסום מידע ותכנים.
• כדי להתאים את המודעות שיוצגו בעת הביקור באתרים לתחומי ההתעניינות שלך

המידע שישמש את החברה יהיה בעיקרו מידע סטטיסטי, שאינו מזהה אישית.


דיוור ישיר אלקטרוני

החברה מעונינת לשלוח אליך מדי פעם בדואר אלקטרוני מידע בדבר שירותיה וכן מידע שיווקי ופרסומי

מידע כזה ישוגר אליך רק אם נתת הסכמה מפורשת לכך, ובכל עת תוכל לבטל את הסכמתך ולחדול מקבלתו.

החברה לא תמסור את פרטיך האישיים למפרסמים. עם זאת, היא רשאית להעביר מידע סטטיסטי על פעילות המשתמשים באתרים.

מידע סטטיסטי שיועבר לא יזהה אותך אישית.


מסירת מידע לצד שלישי

החברה לא תעביר לצדדים שלישיים את פרטיך האישיים והמידע שנאסף על פעילותך באתר אלא במקרים המפורטים להלן:

• אם תרכוש מוצרים ושירותים מצדדים שלישיים המציעים אותם למכירה באמצעות האתרים, יועבר
לצדדים שלישיים אלה המידע הדרוש להם לשם השלמת תהליך הרכישה
• במקרה של מחלוקת משפטית בינך לבין החברה שתחייב חשיפת פרטיך;.
• אם תבצע באתרים, פעולות שבניגוד לדין;
• אם יתקבל צו שיפוטי המורה למסור את פרטיך או המידע אודותיך לצד שלישי;
• אם החברה תמכור או תעביר בכל צורה שהיא את פעילות האתרים לתאגיד כלשהו - וכן במקרה שתתמזג עם
גוף אחר או תמזג את פעילות האתרים עם פעילותו של צד שלישי, ובלבד שתאגיד זה יקבל על עצמו כלפיך
את הוראות מדיניות פרטיות זו.

Cookies

אתר החברה משתמש ב"עוגיות" (Cookies) לצורך תפעולם השוטף והתקין, ובכלל זה כדי לאסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר, לאימות פרטים, כדי להתאים את האתר להעדפותיך האישיות ולצורכי אבטחת מידע.

דפדפנים מודרניים כוללים אפשרות להימנע מקבלת Cookies. אם אינך יודע כיצד לעשות זאת, בדוק בקובץ העזרה של הדפדפן שבו אתה משתמש.


פרסומות של צדדים שלישיים

החברה מתירה לחברות אחרות לנהל את מערך הפרסומות באתרים. המודעות שבהן אתה צופה בעת הביקור באתרי מגיעות ממחשביהן של אותן חברות. כדי לנהל את הפרסומות שלהן, חברות אלה חברות אלה מציבות Cookies במחשבך. ה-Cookies מאפשרים להן לאסוף מידע על האתרים שבהם צפית בפרסומות שהציבו ועל אילו פרסומות הקשת. השימוש שחברות אלה עושות ב-Cookies כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות הפרטיות של החברה.


אבטחת מידע

החברה מיישמת באתריה מערכות ונהלים עדכניים לאבטחת מידע. בעוד שמערכות ונהלים אלה מצמצמים את הסיכונים לחדירה בלתי-מורשית, אין הם מעניקים בטחון מוחלט. לכן, החברה לא מתחייבת ששירותיה יהיו חסינים באופן מוחלט מפני גישה בלתי-מורשית למידע המאוחסן בהם.


זכות לעיין במידע

על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א - 1981, כל אדם זכאי לעיין במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם, ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למוחקו.

פנייה כזאת יש לבצע באמצעות פקס מס' 04-6716094 או בדואר רגיל אל פניקה רהיטים, רח' יהודה הלוי 7 טבריה.
בנוסף, אם המידע שבמאגרי החברה משמש לצורך פניה אישית אליך, אתה זכאי על-פי חוק הגנת הפרטיות, התשמ"א- 1981 לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע.


שינויים במדיניות הפרטיות

בכל מקרה בו יבוצעו במדיניות זו שינויים מהותיים בהוראות שעניינן השימוש במידע אישי שמסרת, תפורסם על-כך הודעה בעמוד הבית של האתרים.

שירות לקוחות ויצירת קשר

אנו עושים כמיטב יכולתנו לשרת אתכם נאמנה. בכל שאלה בנוגע למוצר עצמו, מפרט טכני, מידע על תפעול וכד' ניתן לפנות ישירות אלינו.כל יום החל מ9:30 עד 20:00 בטלפון 04-6724495 או בצאט באתר 24/7 .
אנו נעשה את המיטב לתת מענה לכל שאלה או בעיה. חנות זו ידועה בהקפדתה על שירות ללקוח, לקוחותינו הם כמו משפחה בשבילנו ואנו שמחים לשרתכם לאורך השנים.נציגי השירות ישמחו לעמוד לרשותכם בכל שאלה בנוגע להליך הרכישה, כניסה לאתר והתמצאות בו וזאת על מנת להקל ולהנעים את חווית הקניה.